mandag den 30. december 2013

Fitness mode

Endelig har jeg fået mit gamle kamera op & kører :) det krævede så lige jeg måtte købe en ny ledning til det :)
Jeg forsøgte at tage billeder igår, af hvad jeg fik shoppe med hjem fra Sverige, men ville ikke byde jer de billeder jeg fik taget. Kvaliteten var bare for ringe på min telefon :s
Så jeg har nu fået taget nogle ordentlig billeder <3
Mærket på disse trænings tights hedder Better Bodies. Jeg kender desværre ikke nogle som handler med det mærke i fysiske butikker i København, men de kan også fås over nettet på bl.a. Bodystores hjemmeside << - Jeg kan rigtig godt lide deres tøj. Både for designet men også fordi de egner sig rigtig godt til styrketræning.. Jeg ved ikke hvorfor men jeg har erfaringer med visse andre mærker som f.x. Nikes trænings tighte. Hvis du sveder i dem (som du oftest gør når du træner) så kan det ses på bukserne. Lidt ucharmerende! Det har jeg endnu ikke oplevet med her









Idag har jeg været til årets sidst træning som idag var skuldre, bryst & triceps :)
Kan ikke nå træning imorgen, da jeg skal hjem til min veninde & sove i nat. Så vi har hele dagen imorgen til at gøre os klar til Nytår! Jeg glæder mig til at fejre denne dag, med skønne mennesker omkring mig <3 Jeg ved ikke om jeg får mulighed for at blogge imorgen - skal nok forsøge mig! men ellers så ses vi i det nye år :*
I må passe godt på jer selv!
Hug herfra



Ingen kommentarer:

Send en kommentar