onsdag den 1. januar 2014

Nytår 2014



2014 Nytår
Hej gyes <3 Jeg håber i alle er kommet helt igennem dagen igår! :)
Jeg selv havde en fantastisk aften med skønne positive mennesker! Det er altid dejligt med nogle som kan give dig et smil på læben :)

Vi startede i Avedøre & spise, lidt utraditionelt - Spagetti Kødsauce med hele balladen, som var vi til børne fødselsdag hahah! Normalt holder jeg meget af traditioner & kan godt lide at gøre en indsats for maden skal være lidt mere speciel! - Men denne gang, passede det mig faktisk helt udmærket! Jeg har ikke fået spagetti køds sauce i et halvt års tid! Så må sige jeg havde savnet det hehe.. tænk engang?
Holdte lidt igen med alkoholden til gengæld! Mit energi niveau er SÅ lavt dagene efter jeg har indtaget alkohol, & bliver nemt irriteret. Var dog ikke 100 % clean, men holdte det på et stadie som jeg kunne håndterer :)

Desværre fik vi ikke atget nogle billeder af os selv, i farten? Men her ser i vores smukke bordpynt :*
Nu vil jeg læne mig tilbage & nyde min træningsfri dag, ingen vi kører hårdt på igen imorgen <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar