tirsdag den 14. januar 2014

Skulder pas

Endnu en dag på diet & min energi er ikke helt oppe & ringe længere. Jeg kan mærke jeg har lyst til at spise alt muligt som ikke indgår i min kostplan. Men det er med at holde ud, der er kun 3 dage tilbage til jeg må spise mit måltid som er af eget valg! haha :D Utroligt at man kan glæde sig til sådan noget? Men man lærer virkelig at værdsætte, når man ikke har mulighed for at spise hvad man vil til hverdag.

Jeg har idag trænet skulder, triceps & bryst. Synes så småt min skulder begynder at tage en fin form! & det er noget som kan give mig blod på tanden!
Her til aften har jeg arrangeret de næste 3 dages måltider. Så er der mindre chance for at jeg falder i med lettere løsninger, hvis jeg ikke orker at lave mad på dagen. Alt klaret på forhånd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar