søndag den 5. januar 2014

Stadig syg

Øv øv øv nu må det altså gerne snart stoppe! Jeg ligger stadig med forkølelse & det begynder så småt at irriterer mig :D 
Jeg har ikke været oppe & træne siden d. 2 nu & jeg kan mærke at jeg længes efter at få rørt mig, & føle ømhed i kroppen (på den gode måde)

Den eneste motion jeg har haft de her dage, har været gåturen fra sengen ind til sofaen & til køkkenet for at lave te eller spise, selvom det er svært at klemme noget mad ned. 
Har forsøgt at pleje mig selv, med alle de midler jeg havde i hjemmet! - Det gode ved situationen er at jeg får en masse væske i mig, i form af varme drikke. Det er ikke altid lige nemt at huske at drikke 3-4 liter vand om dagen til dagligt :) Men i de sidste 3 dage har det ikke været noget problem. 
Jeg har endnu ikke fået afprøvet mit nye trænings center jeg har meldt mig ind i, & jeg glæder mig til det, så snart jeg bliver rask igen :)
I aften bliver bare endnu en uinspirerende aften for mig til jer, har ikke så meget at byde jer desværre hehe. Kan kun fortælle jer at i denne tid af året, hvor alle går rundt & smitter hinanden med forkølelse. Så er det bedste forsvar at komme bakterierne i forkøbet & spise en masse vitaminrigt kost! - Føler selv afhængig af mine vitamin piller, men er desværre løbet tør, for en uges tid siden. Så skal ned & købe så snart jeg kan komme ud igen :)
God søndag mine venner, jeg håber i har haft en sjovere weekend end jeg :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar