fredag den 3. januar 2014

Sygdom

Øv øv så blev det min tur også i år til en omgang ondt i halsen :( & jeg som lige fik nævnt igår faktisk til en ven , at jeg ikke havde været syg i et halvt år?? :s Man skal virkelig passe å hvad man går & siger ! haha.
En god undskyldning for at ligge i sengen hele dagen & se en masse tv :) - Gider jeg faktisk normalt aldrig, jeg har krudt i røven & hvis jeg ikke laver min træning dagligt, bliver jeg rastløs!
Men Jeg kan mærke på mig selv at der nok ingen træning bliver idag, min krop skal have have hvile & pleje! & jeg skal have fat i nogle nye vitaminpiller, da jeg løb tør i sidste uge.

Så kan det være den værste snue er væk til imorgen, hvor jeg starter i mit nye trænings center som jeg har meldt mig ind i for nogle dage siden. Det bliver sjovt at prøve noget nyt, & så ligger tættere på mig & er billigere



Træningen igår gik fint! første træning i år 2014 bestod af biceps & ryg. Mærkede intet til forkølelsen før hen af aftenen.
Vi blogges fineste :* snøft snøft

Ingen kommentarer:

Send en kommentar