søndag den 1. september 2013

Kosttilskud

BMR (Svensk kosttilskud)




















Mine Foretrukne BMR produkter:

Min elskede DuraMax-Amino: Kan ikke forestille mig en træning uden den, den giver lige det ekstra energi man har brug for når man er ved at være flad, så man lige kan yde, faktisk en del mere end hvis jeg ikke brugte det! Det er virkelig effektivt

Mit Proteinpulver Protelux-360: Egner sig til alle tidspunkter af døgnet, modsat andre Protein produkter, hvor de andbefaler kun at bruge det på visse tidspunkter af dagen.
Så den ryger tit i min grød om morgenen og senere på dagen igen. Indeholder 82% ren Protein og er (ikke tilsat sukker!) Vanilje og pære er favoritten herhjemme :)

Andre kosttilskud:

Animus: Indeholder noget af det samme som DuraMax, men synes ikke den har lige så høj virkning. Og så bryder jeg mig heller ikke helt om smagen.

Tartarus: Fedt burner, tager disse i ny og næ. Men ikke så ofte længere da jeg får bivirkninger efterfølgende.

Somatrix: Skal tages inden du går i seng 1-3 tapeletter. Det hjælper med at øge muskelmassen yderligere under søvn. Forstærker effekten af din træning.

CoreVitamin: Vitaminpiller

Omega 3 fedtsyrer: Fiskeolie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar