mandag den 25. november 2013

Gulv arbejde

ÅH gud en dag dog! - Var ikke i det bedste humør tidligere! Som følge af nogle bestemte ting som er hændt mig idag, bl.a. var jeg ved at blive kørt ned af en taxa!! Blev så sur at jeg havde lyst til at gi mig til at tude, & ærger mig over jeg ikke fik sparket hans sidespejl af 
, det ville hurtigt havde hjulpet på mit humør hehe igen.. men det var nok en kombi af det & så for lidt søvn  + at jeg ikke lige kunne overskue mine erner idag. Så var lidt nervøs for ikke at komme i gym! Skulle jo stige en i vægt idag. & har set frem til det. 

Men jeg kom heldigvis afsted her til aften & jeg er bare så lettet nu! Jeg havde en god træning selvom jeg ikke fik dyrket noget kondi som afrunding 
Fik sat mere vægt på i stort set alle mine øvelser ! som var det jeg havde som mål! 
Til at slutte af med indførte jeg hurtigt nogle nye øvelser at gi mig i kast med. Det kan nogle gange være det der holder gejsten oppe. For det kan nemt blive kedeligt hvis det altid er de samme øvelser man laver & desuden så er det en god ide at veksle lidt ind imellem, så dine muskler for noget nyt at arbejde med, så processen ikke går i stå :)

Lavede bl.a. denne kick back leg øvelse: Det er så vigtig med teknikken her, da man nemt kan komme til at sveje for meget i ryggen når man har strukket ben. Spænd op i maven & find din udgang position. Hold den så der under hele øvelsen, undgå at rykke for meget i hofterne & lad lår & balle gøre arbejdet. Så opnår du det bedste resultat..

Proper Technique for the Dirty Dog Exercise


også denne side kick øvelse hehe. Den er super god , giver sved på panden & syrer i rympen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar