lørdag den 23. november 2013

Relax lørdag


Hej fine :*
Jeg havde desværre ikke tid til at lave et indlæg igår. Så i må nøjes med dette hehe. Fik ikke taget så mange billeder, men jeg var til noget fødselsdagshygge i Hundige hos mine 2 veninder, som begge har fødselsdag i denne måned. Vi havde aftalt at for at lave noget afvekslende så ville vi tage ud & spise på den lokale kinesiske restaurant ! Ummm det var SÅ godt, & det var 100 år siden sidst jeg har fået det. Det er nok meget godt, for alt der er på det tag-selv-bord, er dyppet i en ordentlig omgang friture!! & det er altså noget der kan ses hvis man får det for ofte hehe. Men vi nød det alle 3 i fulde drag & måtte forlade resturanten med åbne bukser :D - Endnu en af mine svaghedder! jeg skal jo smage det hele, & gerne 2 gange heheh.
Efter tog vi hjem til Mette & fik hjemmelavet lagkage med chokolade & banan. Igen ikke særlig hensigtsmæssigt under cutting. Men det var sku godt! & vi havde en dejlig aften <3
Her itil morgen, var der så ingen undskyldninger at hente! Jeg skulle bare op i gym & give den alt hvad jeg havde! - & må sige, at det blev et smadder godt resultat! styrkede ryg & ticreps for anden gang i denne uge & sluttede så af med 13 km på løbebånd! Pisse fedt! Så er noget af al den usunde mad da blevet udlignet igen! hehe efter træning skulle jeg så hjem til amager igen. Så det blev lige godt & vel 20 km ekstra oveni på cykelryg;)

Jeg kan godt mærke jeg har brugt min krop idag! Jeg er så træt, så vil snart gå i seng. Det bliver spændende at se om hvor øm jeg er imorgen, for aller helst vil jeg gerne tidligt op til biking men nu må vi se

Ingen kommentarer:

Send en kommentar