søndag den 29. september 2013

Alt for sløset weekend!

Ja som sagt så, har denne her weekend ikke været god for min træning! Men jeg har haft en dejlig friweekend alligevel ;) Jeg & 2 venner tog meget spontant et smut til Helsingborg igår for at spise aftensmad haha. One of the reasons, i love to hang out with guys! :D Det er aldrig planlagt det vi finder på.
Det blev til en knap så sund tur for mit vedkommende. Så det emne springer vi pænt & elegant over hehe :D skal dog siges at jeg ikke drak alkohol!! Det er ikke der jeg har mine syndere. Men med Chokolade!!! fyyy for pokker! det er så tarveligt at der findes dette stof! :D hahah
Men fra imorgen står den på opstart af mit nye trænings program fra Karima, lavede lige nogle af hendes berøvelser her i fredags. & mine lægge har simpelhen været så ømme disse dage! Det har været en fed følelse, da jeg aldrig rigtig føler smerte i de muskler! dejligt at mærke at man kommer hele vejen rundt & ramme alle muskelgrupper! :)

Jeg har en svaghed for svenske træningsblade! Jeg synes simpelthen de har så mange fede fif & så er udvalget større end i dk, så fik lige købe nogle med hjem ;)
aftensmaden idag står på rødspættefile med brune ris, champinoner & bønner
Håber i har haft en dejlig weekend kærer venner




Ingen kommentarer:

Send en kommentar