mandag den 30. september 2013

Projekt stabilt blodsukker, skudt igang

God aften kærer venner. Så var det idag, jeg skulle til mit møde med projekt stabilt blodsukker :)
Det gik rigtig fint.. Ojjjj min veninde havde gjort mig hunde bange for at jeg skulle have en biopsitest!!!
hvor man skal have, efter hvad hun sagde, jordens tykkeste nål ned i en evt. muskel for at få fat i dit muskelvæv :D HAHA Men halle luja, det var heldigvis ikke det det handlede om!! ;)
Jeg skulle blot have udarbejdet en kostplan som har til formål at holde mit blodsukker så jævn som muligt gennem hele dagen. Hvor vi efterfølgende skal til samtaler om hvordan det er gået.

Jeg er SÅ klar på min nye kostplan!! jeg er styrtdykket endnu mere i kulhydrater på daglig basis & hvor jeg før hen holdet mig mest til mager kød og grønne grøntsager. Så skal jeg nu også indtage en masse fedt!! af den sundere slags ;) Min havregrød om morgenen er blevet taget fra mig :(( øv bøv, men den indeholder altså for meget stivelse i forhold til fibrene! & som hun sagde, at når man først får lidt sukker i kroppen. Så vil den bare have mere & mere. & det er der man til sidst falder i med slik & kager :) Så de er altså blevet taget fra mig. Jeg skal nu spise 200-250 g skyr om morgenen med 30 g proteinpulver + 20 mandler/nødder & evt. 100 g bær da det indeholder mange antioxidanter. Ellers er de fleste andre frugter blevet et no go den kommende tid med undtagelse af en banan efter træning sammen med min shake ;)

Så med ny kostplan & nyt trænings program , er jeg klar til at komme i sommerform midt i vintermånederne HAH. Håber du fik sparket røv i din gymnastiksal idag!! hug


Ingen kommentarer:

Send en kommentar