tirsdag den 1. oktober 2013

Indkøb

Et smut i Rødovrecenteret kan blive en dyr fornøjelse!
& så fik jeg ikke engang købt de sports BH'er som var grunden til at jeg skulle derind??
Men fik istedet købt mig fattig i kosttilskud (igen)! Jeg kan sagtens købe mig fattig i helse butikker, No problem !! haha. Har prøvet disse Raw barer et par gange før & de smager mildes talt himmelsk! 
er ret vild med Chokoladen & den med ingefær. De er rigtig gode som snack & så er der intet sukker tilsat, som de så fint skriver bag på :)
Kan godt anbefale disse barer! de ligger til en pris af 19-20 kr. stykket & de fleste helse butikker sælger dem. 
Ud over det så kan jeg ikke få nok smage af proteinpulver!! 
jeg er ikke til at stoppe! tror jeg har 6 pakker fra Bodylab nu (+ BMR), Vanilje, banan, chokolade & pistacie. 
Men altså jeg skal jo også leve af skyr den næste tid & jeg kan simpelthen ikke få det ned uden tilsat smag! 
Det er også ret lækkert at forsøge sig med nye lækre smags varianter ;) Har lige købt deres nyeste med Blåbær. Fik en prøvesmagning sidste gang jeg handlede på hjemmesiden & den er i den grad godkendt! den smager af Danonino yoghurt hvis du blander den op med skyr :) 
Så gør det altså ikke noget at det er min kommende morgenmad den næste tid hehe ;) Fik også købt en natural som skal bruges til bagning.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar