fredag den 20. september 2013

I'm feeling like superwoman

WOOW en dag allerede :O
Har allerede nået de 3 vigtige ting jeg bare SKULLE nå idag! 
Havde et aftalt møde kl 10:30, så ville gerne nå op & træne inden.
Det er dejligt de dage hvor man ikke skal på uddannelse! jeg kan tilrettelægge min træning stort set som jeg vil & lyster uden at stresse rundt! 

Heldigvis kan jeg bedst lide morgentræning! det er mit mest ideelle tidspunkt, i løbet af en hel dag! 
Det er meget forskelligt hvornår folk har deres yndlingstider. Det hænger også sammen med om man mere bestemt er A eller B menneske. Hvor jeg helt klart er et A menneske ( Som følger døgnets rytme)
Det er bl.a. grunden til at jeg føler det bedst om morgenen. Der er også andre faktorer som spiller ind, men det er helt klart af væsenlig betydning.

Anyway! Jeg har det bare SÅ godt lige nu! kl: er knap 13:00 & jeg har ikke længere noget bestemt jeg skal nå for idag ;) Jeg skal til, at have mit 3 måltid mad. Som er hjemmelavet thai wok med kalkun & grøn karry! Har ikke spist ris i 100 år, føles det som om! så jeg vil nyde hver en skefuld (; 

Ud over alt det, så skyldes min glæde også, at jeg er en af de heldige som er blevet udvalgt til et eksperiment. Hvor vi skal være med i en række testes som bl.a. omhandler, at vi skal prøve at holde et moderat blodsukker niveau over en længere periode, med en bestemt kostplan som bliver lavet til formålet. Det bliver SÅ spændende! & glæder mig til det starter. Jeg skal nok komme med opsummerende info omkring det senere når det bliver skudt igang :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar