lørdag den 21. september 2013

Dr. Salat

Endnu engang har jeg fundet noget som jeg simpelthen bare MÅ prøve af!! & typisk igen, så er det en ting der ikke lige sådan ligger rundt om hjørnet!! as always, for mit vedkommende altså ;)

Det virker måske lidt åndssvagt hehe :D men det er en Cafe/ restaurant  som hedder Doctor Salad & nu kommer den slemme. den ligger i Stockholm! Tis
Endnu engang. Hvorfor kan du ikke følge med København? misforstå mig ikke, jeg kan godt lide Danmark. Men for filan da, jeg burde være født & opvokset i de svenske skove! det ville være mit rette element :D hehe
Føler hele tiden jeg bliver drevet derover imod! Der er så mange gode ting i Sverige, som jeg ikke mener vi har eller er lige så gode til herhjemme, desværre.
Har leget med tanken om at flytte derovre før. Men der går nok lige 2 år eller 5 HAHA ;)

På cafeen er fokuset at lave heathier mad & drikke, af ingredienser som gavner både din krop & dit sind. Samtidig ser det også bare DRØN godt ud jo!




IMG_4108





Jeg håber at en gang til December at tage til Stockholm en forlænget weekend. Jeg ved ikke hvad der er med mig & den by. Men det minder mig bare om et eventyrland!! Synes det er så sindsygt smukt! Men også en del koldere end herhjemme ;)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar