søndag den 22. september 2013

Guld værd

Ved ikke hvor meget inspiration jeg kan give jer derude idag :D Sidder her med hoved laangt nede i bøgerne med dyne over & terper studier. Fordi jeg nok ikke får tid de næste 2 dage.
Men startede alligevel morgenen ud med en times Biking! & så direkte hjem. Ikke noget styrke idag! Det er forbeholdt hverdagene. & så udelukkende Cardio i weekenderne. Det er ihvertfald hvad jeg altid ønsker det skal være hehe.. det er ikke altid det bliver sådan.

Har haft nogle rigtig hyggelige aftner de sidste 2 dage i selskab med dejlige mennesker :)
Billederne i ser nedenfor var for i fredags, hvor jeg var sammen med 2 rigtig gode veniner,  Lærke & Mette. Jeg nyder virkelig min tid med dem!! 

Det kan godt være svært for folk at forstå, hvorfor jeg & andre vælger at sætte så mange begrænsninger for os selv i forhold til træning. & man bliver tit mødt med mange negative kommentarer, af folk der ikke brænder for det samme. Det kan godt være ret trætende at hører på i længden. For jo, selvfølgelig skal man da have sine meninger & holdninger, om de så er negative eller ej. Men jeg behøver ikke hører på det, ihvertfald ikke de negative. Hvad får "du & jeg" ud af det?? hvorimod den positive respons, kan man bruge til at holde gejsten oppe hos folk! 
Istedet for at prøve, at gøre folk utilpas? 

Alle har SÅ travlt med hvordan andre vælger at leve deres liv, istedet for at prøve at finde deres egne fejl eller værdier, de kunne dyrke?? Men sådan vil det altid være. Det handler bare om at lærer at tackle de mennesker, der har et behov for at fortælle dig, at du er da en kedelig en.

Måske synes du jeg er kedelig? men jeg har faktisk aldrig haft det så godt som jeg har det nu!
Er så glad & taknemmelig for jeg har nogle mennesker i min omgangskreds der virkelig støtter mig! De er guld værd!!




Vi var et smut på Jensens bøfhus & så ellers bare hjem & slappe af. Mettes kæreste havde givet hende 25 poser slik!!! Det var virkelig overdrevet! HAHA :D
Men jeg holdet mig til mit mørke chokolade uden sukker ;)
i må have en god søndag søde læsere, Kram herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar