fredag den 27. september 2013

Tid til forandring

Ojj jeg følte træthed da jeg kom hjem igår, rente stadig rundt i NV kvarteret kl 22:30 efter at have været hos Karima. Haha som sagt så ligger min sengetid ved 21-21:30 tiden. Der går jeg som regel om kuld

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg føle utilpas, når jeg går i det område! Det er så mærkeligt, har altid haft det sådan. Føler jeg er alt for langt væk fra mit kærer Amager, som jeg er opvokset på. 
Men det er heller ikke ofte jeg kommer på Nørrebro, det kan nok være derfor jeg føler usikker. 
Hvis man har været et sted tilstrækkeligt mange gange, så begynder man jo at få et forhold til stedet & mest af alt, man begynder at kunne kende & finde rundt haha.. ikke min stærkest side :D

Men jeg fik noget godt ud af det!! Et splinternyt trænings program, som vi fik bikset sammen & skræddersyet specielt til mig!

Fremover så skal bl.a. jeg kun dyrke 3 timers cardio om ugen i form af Biking
stadig tidligt om morgenen, men på tom mave & med et scoop BCAA i min vanddunk. Der findes 1000 forskellige slags, men jeg bruger aminosyrer fra BMR med smag af tropisk frugt. Det smager virkelig godt kan jeg fortælle jer ;)


Lige nu er der tilbud inde på www.svenskkosttilskud.dk
Hvis jeg har nogle kvindelige læsere, som ønsker at begynde at benytte kosttilskud til jeres træning. Så er denne startpakke på tilbud lige nu.
Her får du en fin startpakke, med 908 g valleprotein (flere smags varianter),  405 g Aminosyrer(flere smags varianter), fatburner terpeletter samt en shaker af samme mærke. Lige nu er der kampagnetilbud på denne startpakke på 899 kr. link til tilbud findes Her

Ud over det så følger der en gratis BMR træningstaske med, ved køb af BMR mærker for 1000 kr eller mere. Udelukkende BMR produkter !
Håber i kan lide mine indlæg :) jeg nyder ihvertfald at dele de tilbud med jer som jeg finder.
i må ha en dejlig fredag kærer læsere :* hug

Ingen kommentarer:

Send en kommentar