torsdag den 26. september 2013

Aftale senere

Uhh jeg glæder mig til senere, hvor jeg skal hjem til Karima som jeg har skrevet om før. Var til et foredrag med hende. Hvor hun forklarede hvordan hun har trænet sig op til at deltage i DM i body fitness, som finder sted i Herning her d. 5 Okt. 
Billetter til showet kan købes Her

Hun skal hjælpe mig med at fin pudse & udvikle mit trænings program. Så jeg får mest muligt ud af min træning. Det er vigtig at varierer sine trænungspas, så du ikke altid laver de samme øvelser om igen & igen. Din krop er nemlig så irriterende indrettet, at efter nogen tid. Så vil den havde vænnet sig til de øvelser du laver & din udvikling vil gå i stå. Derfor er det vigtigt at udfordrer sig selv. På med flere vægte, når det bliver for let & udvid din træning med nye & effektive øvelser. 

Her er et overblik over de større konkurrencer som har & vil finde sted, indenfor de kommende måneder:

  • Debutantstævne (i DK) den 7 september
  • VM (i Ukraine) den 15 september
  • Stavanger Open (Norge) den 21 september
  • Olympia (USA) den 28 September
  • DM den 5 samt 6 oktober i Herning

Synes det er ret spændende! Og hvis det ikke var fordi at konkurrencen d. 5+6 lå uden for Sjælland. Så skulle jeg helt sikkert også havde haft en billet. Har fået af vide at oplevelsen skulle være så vild, at være med til! ;)
Kan jeg godt forestille mig! Hvis man virkelig er gået død i sin træning. Så ville motivationen da helt sikkert kunne findes igen her! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar