onsdag den 25. september 2013

Evening workout

Tillod mig selv at sove længe imorges.. Arrrr hvor jeg dog nød det!!
Har som sagt haft lidt svært ved at sove her de sidste dage, så havde virkelig brug for en morgen hvor jeg bare kunne tage alting i mit eget tempo. 
Så der blev sovet længere end normalt. & hygget med dynen & den sædvanlige havregrød på sofaen til disney film :D hehehe.. Min måde at slappe af på! ;)
somme tider føles det som om, døgnet ikke rummer nok timer, til alle de ting jeg føler at jeg skal nå, kender i det? Så bliver jeg nød til at stoppe mig selv i at stresse for meget rundt!

Aflyste ikke min workout idag, den blev dog først gjort her til aften. Havde næsten hele centeret for mig selv da jeg var ved at være færdig. Alle havde åbenbart samme ide om at holde pause idag? hahaha mærkelig.. men det var meget nice. Så var der nem tilgang til alle maskinerne ;) me like
mandagen er den værste dag i centeret. Der er så proppet af ivrige mennesker som føler de skal træne alle weekendens syndere væk. & sjovt nok næste dag, så er alting igen som det plejer heheh :D

Dagens program bedstod af
opvarmning 20 min power walk på en hældning af 15
& Mave øvelser. 
Er en godt træt lille Louise idag haha.. skal tidligt i seng kan jeg godt mærke.
Men skal lige spise min skyr med jordbær protein ;)
God aften dears . xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar