tirsdag den 24. september 2013

Ude af kontrol

Åh gud, det var dog utroligt! Troede lige jeg var blevet super god til at stå tidligt op for at bike.
Men tjaa.. alt kommer & går , også ens gode rytmer, kan med tid til anden, blive lidt forskudt.
Det var sku lidt af en kamp imorges (igen, igen). Det var bare mørke end mørkt da mit ur ringede & min krop mente stadig det var nat. For jeg skulle satme tage mig sammen til at komme afsted!
Et sekund var jeg parat til bare at vende mig om & sove videre. Men jeg fik gjort op med mig selv at jeg skulle holde op med at klunke!

Jeg har haft søvnbesvær de seneste dage & kan godt mærke at det nok har været det der har været skyld i at jeg ikke har Såååå nemt igen ved at komme ud af fjerene.
Men har ligget & tænkt, til langt ud på natten. På hvordan jeg fremover skal tilrettelægge min hverdag, så alt kommer til at passe. Da der efterhånden bliver jungleret med lige lovlig mange bolde, end hvad jeg kan håndterer! Det er noget rigtig rod at det skal gå ud over min nattesøvn!!! & det må meget gerne snart stoppe. Det plejer at løse sig alt sammen i sidste ende, men jeg har nemmest ved at håndterer en hverdag der er fastlagt & ikke konstant skal ændres i ;s

Man bør kende sin egen grænse nogenlunde, for hvornår det bliver for meget. & så er det vigtigt at lytte efter kroppens signaler, så du ikke kommer ud af kontrol. Hvis din krop har brug for en hviledag, så giv den det. Hviledage er en del af processen for at udvikle sig. Så den lige får en pause til at komme sig i. Men når det pludselig ikke kun er træningen der er skyld i at du bør slappe af & det istedet er psykisk. Så er det vigtigt også at tage hensyn til det!! For i sådanne situationer kan det, at du presser dig selv for hårdt, gøre ondt være. & du ender måske i værste fald med at gå ned med flaget i en tid!!
Lyt til din krops signaler!
Du ejer din krop, ikke omvendt. Du bestemmer






Ingen kommentarer:

Send en kommentar