onsdag den 9. oktober 2013

Laaang efterårsferie i vente!



Yes sir! Fra idag  af har jeg fået efterårs ferie!! Det bliver simpelthen så dejligt med en mindre pause fra skolen!! har dog fået lidt hjemmearbejde for. Men i den kommende uge vil jeg kunne have mulighed for at nå de ting jeg ikke normalt har så meget tid til. ÅH ha der skal være en masse Louise tid!! ;) foran tvet med fødderne oppe!! Jeg glæder mig brand meget!

Har lige fået handlet dette amerikanske fænomen. græskar purre, det er noget værre noget at finde! men altså nu har jeg fundet ud af at det findes i Kvickly !!
"Uhh jeg skal lave en masse sjov med dig i denne uge" :P HAHA.. & det kommer til at smage fantastica! Har allerede planlagt at jeg vil lave disse protein kanel snegle, som i ser i baggrunden.
Hjemmesiden hedder proteinopskrifter.dk hvis du ikke allerede kender ham ;)

Han er jo fab! har kastet mig ud i nogle af hans kager før, & de bliver altid vældig gode! Så hvis du mangler lidt inspiration til nogle sundere kager, så tag et kig forbi hans hjemmeside ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar