torsdag den 10. oktober 2013

STARVING


Min trang til mad idag har været umenneskelig!! Har simpelthen være så skrup sulten hele dagen!
& nu skal jeg til at spise igen Yaaaaa :D
skal have noget energi inden nr 2 træning idag! Jeg kan godt mærke jeg er væsentligt mere træt i denne uge end før.
Har kørt med træning hver dag & er begyndt at cykle alle steder hen nu! Der er alligevel 16 km i alt fra mig & ud til min skole & hjem igen. Det + min opdelte træning i tirsdags, som så også er det jeg skal her i aften. 
Glæder mig til min day off! kan jeg godt mærke! min krop behøver hvile snart :D haha
Der er efterhånden ikke det sted jeg ikke er øm 

Middagen idag står på æggeomelet. 3 æg fiskes sammen med de grøntsager du syntes du har lyst til: Jeg havde kantareller, champion, tomat & løg :) tilsæt krydderi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar