fredag den 11. oktober 2013

Medgang - Bring it on!




Dagen igår var intet minder end fantastisk!!

Jeg har været på udkig efter at komme i virksomhedspraktik den sidste tid, uden held i sprøjten! Det har taget lidt på mit humør nogle dage, da det er noget jeg SKAL, for at kunne gennemfører min uddannelse! - Så de dage jeg har været sur har gymnastiksalen være aldeles nyttigt for mit sind ikke skulle eksploderer ;) Er til tider en lille hidsigprop, når ting bare ikke flasker sig for mig! - endnu en ting jeg forsøger at arbejde med Hehe
Men igår fik jeg så endelig et JA! Jeg er himmel henrykt over det!
Det var min kære faster som anbefalede mig på hendes arbejdsplads. 
Det ligger et utroligt lækkert sted ,med udsigt ud over bryggen. 
Vi fik det til at passet sammen, så jeg kan komme i praktik i morgentimerne & hvor jeg så direkte tager fra der & ud til min uddannelse efter :)

- Jeg forstår faktisk ikke jeg nåede så mange ting igår?? jeg lå & tænkte på det i aftes?
Fik Biket om morgenen, var til praktik samtale, spiste frokost med min faster, nåede hjem & lave afleverings opgave til mandag, lavede aftensmad & nåede til sidst min styrketræning om aftenen.. Puhaaa.. det var altså mange ting på en dag? men ikke noget jeg tænkte over før da jeg lå i min seng & var ved at falde om kuld.

Er overbevist om at det har været min morgen Biking, der lige kikstartede min livsglæde & overskud fra starten af dagen! Træning løfter bare mit sind! & that is a fact!! ;)

idag er det kulturnat.. jeg har faktisk ingen planer lavet :O uroligt nok, da jeg altid før i tiden var ælde vild for at der skulle ske noget, på specielle dage. men efter 1,5 times Yoga & ½ times ben træning. Så har jeg ikke det vildeste behov for at komme ud :D men skal da ikke udelukkes 
- Har du nogle steder du skal opleve i aften?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar