lørdag den 12. oktober 2013

Rest


Nøjjjj hvor skal der bare være afslapning på programmet idag!
Havde du en god kulturnat?
- Jeg tog cykkelturen til strøget med en veninde, for at shoppe ind til min nye praktik plads, hvor der er dress code . Mange butikker havde jo sent åbent - så kortet blev brugt en del! Tis os.. Men fik nogle lækre ting da ;) Så må man sige jeg også er klar til at starte derude. Glæder mig til at komme igang!

Min krop var ikke særlig glad for mig igår! - Mig & Stine endte med at tage på Dalle Valle & spise buffet! Klokken var blevet så mange at vi begge var hunde sultne! Så valgte bare fuldstændig at droppe min diæt resten af aftenen & spise hvad jeg nu havde lyst til. Senere tog vi i Nam Nam på amagerbro for at handle slik, for mit vedkommende handle det bare om at få fingerene i noget chokolade hehe. Så kom hjem med en ordentlig pose, som jeg langsomt gik i krig med.

BUM! så skete det, min mave var som en luftballon! & fik rigtig voldsomme mavesmerter! AV av..
efter længere tids pause fra sukker & hurtige kulhydrater, så slog min mave lige knuder på sig selv & gik i selvforsvar!
Kunne virkelig mærke, at det simpelthen næsten var som gift for min krop. Der omsider var ved at blive renset ud! Puhaaa.. så kan du lærer at holde dig på den rette vej Louise hehe :D
Der går nok lidt tid før jeg tør udsætte min krop for det her igen hehe.
God weekend søde du :* hug and kiss

Ingen kommentarer:

Send en kommentar