søndag den 13. oktober 2013

Så det på den igen

Oh yes - dagens program lagde ud med min morgen biking time.
Jeg har været alt for sløv den her weekend! Har ikke været god til at holde min diæt & det har eskalerede lidt. Jeg har været til en del arrangementer de her dage, med folk. Der ikke lever efter samme "regler" som jeg, & derfor har maden også været præget af det.
Men altså, man er et menneske & der skal være plads til lyst & begær ind imellem. (eftersom det ikke er konkurrenceform jeg satser på at komme i)
Så alt weekendens sjov og ballade skulle lige brændes af her til morgen, & så begynder vi på en frisk igen ;) - En ting jeg kan løfte mig lidt med er at jeg har givet den en ordentlig skalle i den her uge i gym!
Min krop har været så øm så øm - hvilken herlig følelse ! :D

Var i biograften med en veninde igår hvor vi så denne film. Gyser i biffen om efteråret! det er næsten en tradition for mig & Camilla haha :D - men det var lidt nemmere da vi var yngre. For så sov vi altid sammen når vi skulle se gyser, i hendes forældres store hus (så vi rigtig kunne blive bange) ahaha.
Det gør vi ikke rigtig mere desværre . Kan godt savne den tid! :D
Men filmen var værd at se!! Hvis du godt kan lide eksorcisten & Besat, den salgs changere. Så er den helt sikkert noget for dig! - Jeg bliver så bange for det skidt heheh :D ruller mig altid ind som en rullepølse i dynen, så jeg kun lige kan kigge ud med øjnene når jeg skal sove, efter sådan en film :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar