lørdag den 19. oktober 2013

Relaxxxx

Åh min ugentlige træningsfri dag. Denne her uge med træning har godt nok gået hurtigt! Synes lige jeg har haft pause dag? - Men helt pause har det ikke været, har da været en smule aktiv. Ikke i styrkecenteret eller Biking lokalet nej. Jeg valgte at tage ud til mine 2 veninder igår på cykel - en fin tur på 1,5 time i det flotte efterårsvejr <3
- Sov sammen med dem & tog så jernhesten her til morgen retur til amager igen. Havde godt nok også brug for det! for vi endte med at blive rigtig lækkersultne sent på aftenen. Hehe så det var meget godt jeg lige fik den cykeltur med også her til morgen ;)

- Kan mærke min rumpe er godt øm, så jeg har tænkt mig at flade ud det meste af dagen & nyde en af de sidste dage jeg har tilbage af ferien. - Skal også lige ned & hente en pakke jeg har bestilt, her om lidt. Jeg vil vise dig imorgen :*

Vi blogges kære læsere :*
I får lige nogle hurtige billeder fra cykkelturen
Sluseholmen

Gammel Køge landevej

Valbyparken



Ingen kommentarer:

Send en kommentar