torsdag den 17. oktober 2013

Nike sko VS Biking sko

Hej min fina :*
Er netop vendt hjem for dagens andet træningspas. Havde en af mine opdelte dage idag, som så var den sidste i denne her uge.
Det har faktisk været overraskende let, at overholde mine træningsaftaler i den her ferie :) Havde ellers forestillet mig, at det ville blive lidt af en kamp at komme afsted fra sofaen & de dårlige tv serier. & JA dårligt tv, det er da noget jeg kan skrive under på! hold da op!! Det er ferie, come on? hvor bliver alle hygge efterårs, dyne slik putte filmene, af? syntes på ingen måde tvet har tiltalt mig i den her uge! - Men altså det har egentlig måske været meget godt alligevel ;) så har jeg fordrevet tiden med andre ting. Har set en del til mine kære :* & plejet mit eget egobehov hehe :P

- Jeg er i lidt indre konflikt med mig selv idag!
for er ved at være gooooodt træt af, at bruge mit trænings centers låne bikersko. Der er aldrig ordene i størrelserne & de lugter af andre menneksers sure tæer - wader!
Så jeg er sådan lidt på jagt efter nogle .. men men men, jeg er også blevet dybt forelsket i disse Nike træning sko - Grrr must have!  Har ikke råd til begge ting, så må prioriterer mit valg. Hvad synes du om dem?? hvis du har nogle andre sko at byde ind med, så skriv gerne til mig :*
si blogges fina



stadium1 25% OFF

NIKEAIR MAX FUSION W  

Her Pris 799 kr

Ingen kommentarer:

Send en kommentar