onsdag den 23. oktober 2013

Træt oven på træt

Jeg er så død træt idag, at det halve kunne være nok. Jeg har presset mig selv max de her 2 dage. Havde ryk og biceps styrke igår, hvorefter jeg cyklede ud til min veninde Lærke i Hundige, for vi skulle se på en opgave sammen. Min nye cykel har godt nok vist sig at være en god investering for mig! Har ikke haft månedskort denne måned , så har cyklet alle steder hen. Det er nu meget dejligt, så længe vejret er til det.
- Jeg kørte tilbage til amager i formiddages & eftersom jeg ikke har sovet helt godt. Så er jeg nu helt bombet oven på cykelturen! Har på ingen måde overskud til at tage op & lave gym idag! Så jeg tager en mere eller mindre afslappede dag idag. Skal dog ud igen senere, hvor jeg har en aftale med min veninde Mia inde i byen, hvor transporten derind selvfølgelig også bliver den billigste løsning ;) haha. Håber du har fået pumpet en god del jern idag, i modsætning til mig der er helt energiforladt.. Jeg vænder stærkt tilbage imorgen med ny energi ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar