tirsdag den 29. oktober 2013

Udholdenhed

Æv hvor er jeg bare træt & jeg føler trang til jordens største & mest fedende chokoladekage! med ekstra fedende chokolade på!!!! danner det et billed? haha
Det er kun 2 dagen i praktik, men jeg er godt nok blevet sløv allerede!! Jeg savnede min morgen Biking time imorges :(
Men kan som sagt ikke nå det de næste 3 ugers tid. Jeg trænede ben her til aften, men ærlig talt. Min motivation var laaaangt væk, & det endte med at jeg brugte lidt længere tid deroppe end normalt for at tage mig sammen til hver sæt, så hellere lige give lidt længere pauser, end at springe over, eller helt at give op. 
- Men klarede mig meget fint igennem det alligevel. Disse perioder kommer uanset hvor længe du har trænet, det er det som sportspolk, kalder muren! - Men skal ikke brokke mig, jeg kunne havde det laangt værre end blot denne midlertidige ugidelighed. & skal nok klare mig helskinnet igennem det!! Det er som sagt (kun) 3 ugers ekstra arbejde. & med et halvt år på bagen, af træning stort set hver dag, så er jeg nået for langt til at give op ;)
Så Bring it on- skal nok klare strabadserne! Det er you vs you & din ugidelighed! hvem er stærkest? ;) haha.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar