mandag den 28. oktober 2013

Kostplanlægning

Åh ja.. hvad tager man sig til sådan en stormvejrs aften som idag?

Jeg har valgt at bruge stort set hele aftenen i køkkenet :) Har forberedte min kost inden for de næste dages, på den måde skal jeg ikke tænke på at handle ind, lave mad osv. hver dag, samtidig med lektier, passe praktikken & træningen.
Som i kan se, har jeg lavet mit eget Rugbrød - som skal bruges til morgenmad denne og næste uge (har frosset halvdelen ned, så det bedre kan holde sig) vil kun spise det til morgenmad de dage jeg er i Praktik. Som vil sige fra Mandag til Torsdag. 
Ellers kommer min morgenmad til fortsat at bestå af skyr, hvis uden træning. Hvis jeg skal til styrketræning efter morgenmad, sørger jeg for at få noget med  fedt eller kulhydrater i, som giver mere energi.

Har fået lavet bomkålsris til de næste dages middag (erstatning for almindelig ris), så det kun er påfyld jeg skal have mikset sammen. Som også er planlagt for de næste dage hehe

Til min frokost som jeg skal have med i praktikken, har jeg fikset 3 broccolihoveder, som jeg skal lave broccolisalat af (blandet sammen med skyr, tranebær + solsikkekerner)
Protein bliver kylling filerer som jeg skal have 150 g af til min frokost hver dag. også fikset :)

 Havde også lige en dåse Græskarpuré tilbage som jeg besluttede at lave kanelsnegle af til snack. Opskriften herpå kan du finde Her 
Hvad bruger du din aften på? når nu der er sådan en efterårsstorm? :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar