søndag den 27. oktober 2013

Forberedelse

hej Fine - 
Jeg bekager mit missende bloggeri igår. Men jeg havde min ugentlige afslapningsdag igår, & var egentlig ikke rigtig hjemme hele dagen. Der var fuld knald på, var ude & spise med familien & sådan. Glemte desværre alt om billeder, men jeg skal love for der blev smovset igennem! Dog holdte jeg mig væk fra alle andre kulhydrater end grøntsagerne. Min mave har det med at gå amok når jeg indtager pasta, brød osv. Så holdte mig fra det.

Imorgen er det jeg starter på min praktik plads & skal være der 3 uger frem. Jeg må nok erkende at der til tider kan komme til at være lidt stille herinde, da jeg nu får en ekstra ting at jonglere med, samtidig med skolen & træningen. Men skal gøre mit bedste for at blogge samtidig..

Imorges var jeg til Biking time kl 9. & jeg skal love for der er godt bokkede op på de tidlige hold nu. Før i tiden skrev jeg mig aldrig på, fordi der altid var plads, kan være det bliver nødvendigt fremover. 

Men altså, det var en kanon time!!! Fik Presset mig til mit yderste & det var bare en lettelse bagefter. Jeg kommer til at savne mine tidlige tirsdage & torsdags Bikiner for de næste 3 uger. Kommer ikke til at kunne nå det desværre. Men cykler stadig frem & tilbage til mine forskellige erne, så helt fortabt kondition kommer jeg ikke til at få. Min styrke træning bliver også lagt anderledes den næste tid, kommer til at gøre det senere på dagen nu..
Alt kommer til at skulle blive ekstra strukturerende den næste tid, får virkelig ikke meget fritid! Så vil bl.a. begynde at planlægge & lave min kost flere dage frem. - Vil i komme til at se.
Grunden til at jeg gør det, at jeg har tendens til at falde for alle de nemme løsninger  når jeg er presset!
- Så for ikke at flade for meget i, med alle mulige dårlige kostvaner, så strukturer jeg mine måltider på denne måde 
puhaa.. glæder mig til at starte i praktik, men det er samtidgig også en lidt størrer udfordring for mig!


Håber i kan nøjes med dette billed idag, det var min morgenmad igår.
220 g skyr
30 g Vanilje & pærer proteinpulver
70 g Jordbær
30 g frysetørrede tranebær & kokosflager
med kaloriefri karamel sause 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar