fredag den 25. oktober 2013

Energi hvor er du henne??

Jeg er stadig ikke helt opladt oven på den her uge, selvom jeg fik sovet længe idag & nød lidt tid i sofaen med dynen & god film. Det har godt nok været en kamp at komme til træning de her dage, igår kom jeg i gym i sidste øjeblik inden de lukkede & måtte derfor lave en lyn work out.. tror aldrig jeg har gennemført en træning så hurtigt før :D der var ingen tid til pause mellem sætsne hehe. Så mine stakkels skuldre blev godt nok sat på en prøve, men kom igennem min fulde træningsplan, dog kun på den halve tid Haha. brændende skuldre !

- Idag kom jeg også afsted, men valgte at springe min yoga time over & først tage derop om eftermiddagen.
Det er altid det sværeste at tage sig sammen & komme i tøjet & op på jernhesten. Men når jeg først er deroppe, så elsker jeg at være der & udfører min work out! vil knap nok hjem igen hehe. Jeg er så glad for mit trænings center, elsker menneskerne deroppe, elsker at se hvordan de knokler, elsker ligestillingen deroppe! Ingen er bedre end andre, alle er der for at forbedre sig.
Mit andet hjem hehe


Ingen kommentarer:

Send en kommentar