mandag den 18. november 2013

Blod sved & tårer

Jeg havde den ondeste træning i morges/formiddags. Oh min energi vare bare ikke til stede, & jeg følte bare min krop var så træt & ugidelig, til trods for et ellers meget energifyldt morgenmåltid?? Havregrød med kanel & æble??
(som allerede nu viser sig via en oppustet mave, TIS
- Men altså man har sine gode & dårlige energifyldte dage. Jeg tvang mig dog igennem mine vante sæt, for selvom jeg ikke følte energi, så bliver jeg bare så SUR & stædig hvis jeg ikke kan tage de kg jeg plejer i den enkelte øvelse. Bliver som et lille barn som stamper i gulvet HAHA!!
 Så ingen undskyldninger Louise. Du må bare bide det i dig, & så tage dig den ekstra tid det nu tager. 
Jeg kom igennem det hele & resten af dagen er hermed reddet :D
- desuden gik jeg hjem med lidt ekstra selvtillid! Da en fyr kom over & roste mig for de kg jeg trænede med. Det er utroligt hvad det gør for en at få ros, for noget man er glad for! 
Det betyder SÅ sindsygt meget! 
Så husk at ros jeres medmennesker for hvad de brænder for & gerne støt dem i det! 
I vil simpelthen gøre dem så glade! :) 
50 kg  squat eks stang
___________________________________________________________________________________________
Svedte simpelthen som en gal under træningen idag, ved ikke om i kan se. 
Men der løber svedperler fra mit knæ & ned af mit ben heheh. SÅ fedt! 
så ved jeg at jeg gjort mit aller bedste (;Håber du kommer op & træne idag ! 
Hvad skal du ellers lave sådan en kedelig mandag aften, sofaen?? Neeeej da

Ingen kommentarer:

Send en kommentar