tirsdag den 19. november 2013

Hvad er klokken?

Har haft en sucker nat -.-' Faldt SÅ sent i søvn, at jeg i den grad har underskud! 
Oven i det, så var det meningen at jeg skulle til biking imorges.. Arg!! jeg kom til at stille mit ur for sent! Så jeg troppede op i centeret imorges kl. 07:00. hvor de altså havde været igang en halv time? haha Jeg har godt nok været blank, at jeg ikke engang har kigget på klokken da jeg tog hjemmefra hehehe :D Men pyt nu med det, lidt mut over at jeg gik glip af min time, så besluttede jeg mig for, at nu hvor jeg var deroppe, så skulle det da ikke gå til spilde. Havde trods alt min BCAA aka energi boost med mig. Så kunne lige så godt komme igang.. Jeg fik så kæmpet mig igennem 10 km på løbebånd. Det var jeg selv faktisk utroligt godt tilfreds med! :) Så gjorde den missende biking time ikke så meget alligevel. Den nupper jeg på torsdag istedet ;)

Her til aften stod den så på styrke af ryg & biceps. Jeg øver mig virkelig på mine puls up øvelser for tiden. Jeg hader den! mest af alt fordi jeg ikke kan tage en enkelt uden at få hjælp med støttevægte.. Jeg bliver så suuuuuuar hehehe :D men det skal nok komme, skal bare blive ved med at presse på! 
Nu er jeg på vippen til at falde med hoved ned i min proteindrik af træthed, så jeg vil gå i seng & sove dejligt længe til imorgen :*
møøøs til jer skønne læsere


Ingen kommentarer:

Send en kommentar