fredag den 29. november 2013

En træning der kan mærkes!

Arr det er sjovt man kan synes at en smerte faktisk er en rar følelse , ik? :D hehe
Jeg var oppe & træne bryst & triceps igår. Jeg har never ever været så øm i mine triceps som jeg er idag!! & er du gaaaal jeg elsker det ;)
Faktisk føler jeg hele min krop er så godt & grundtig  færdig. Det giver altså et lille kick hehe.. Nu skal jeg bare lade være med at få de der åndsvage tvangstanker om chokolade :OOO De hjemsøger mig altid om aftenen :(( ville ønske jeg ikke var så chokolade glad! alt andet slik er jeg ikke lyst til.
Det er en rigtig svær trang at slippe af med, & som regel så skal jeg tage ud & ses med nogle folk eller egentlig bare gå i seng før jeg slipper den afhængighed igen :(

Jeg har proppet mig, med alt for dårligt de sidste 3 dage! Det er som en ond cirkel, mere vil have mere! det går ikke, & skal tilbage til min faste rytme igen. Jeg holder som regel bedst trangen væk, hvis jeg ligger mig til at sove.. men har ikke sovet så godt de sidste dage. Hvilket også har været påvirket af min kost, den betyder rigtig meget & det kan virkelig lave rag i den for mig! Vågnede fx. i nat med ondt i hoved.. Det har jeg ikke haft i 100 år & jeg ved at det var en virkning som følge af alt for meget sukker!
Men har fået et godt solidt aftenmåltid. Så håber at holde snacke trangen i skak :)
Hvad gør du når du får lyst til alt det slemme? :)

I Hate you but i still love you hehe ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar