mandag den 11. november 2013

humør svingninger

Jeg havde en rigtig dårlig drøm i nat, så da jeg vågnede var jeg rigtig ked af det :( meget af min dag idag, bar præg af at min nat ikke var den bedste. Kan virkelig mærke på min krop, når den ikke får optimal søvn! jeg bliver ikke til at være i nærheden af i længere tid af gangen, fordi mit humør kurer rundt i bolden på mig :s

Endnu værre blev det på uddannelsen idag. Da jeg ikke følte jeg kunne finde ud af dages opgaver & hvis der er noget der kan slå mg ud, så er det at være bagud. For jeg er ikke et lille barn længere der bliver taget hensyn til & hjulpet op igen! Jeg er helt min egen lykkesmed!! Det er MIN opgave at kunne følge med & finde ud af pensum! det er til tider hårdt at blive voksen :(
Tis! så jeg tog hjem med endnu mere modløshed.
Et kort øjeblik, fik jeg den tanke at, bare F*** det hele! Alt går alligevel imod mig for tiden & jeg behøver snart noget medgang for at kunne holde ud!
Men man kommer ikke til noget gratis her i livet, der skal arbejdes for det! & det må jeg bare lærer at forstå..
Heldigvis tog jeg mig i nakken da jeg kom hjem & begyndte at terpe det jeg ikke forstod & til sidst lykkes det mig at forstå :D jaaa!! det hjalp på humøret! derefter spiste jeg en god sund aftensmad & drog til gym! endnu mere glæde! havde ikke regnet med at nå det idag, da jeg troede jeg skulle læse hele aften. Men jeg kom afsted & BRAVEDE den MAX af !!!!! :D I'm feeling like Hulk med de vægte i hånden hehehe! Utroligt hvad mine små pigeben efterhånden kan præsterer! Jeg er ret overrasket over mig selv! & det giver mig så meget gå på mod, at mærke jeg bliver stærkere. Når alt andet glipper så har jeg stadig min styrke, som jeg selvfølgelig forsat arbejder på at forbedre ;) kan altid blive bedre! 
Jeg er glad & tilfreds nu! & godt træt i krop & sjæl! Jeg glæder mig til at sove :* & ser allerede frem til næste weekend ZzzzzZzzzzZzz ;*
Er glad for at jeg går i seng med højt humør idag!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar