tirsdag den 12. november 2013

Protein smoothie


Protein jordbær kokosnødde - smoothie
Denne aften vil jeg berige jer med denne skønne smoothie jeg har lavet efter min egen træning idag.

Du skal bruge:
Frosne Jordbær/brombær/blåbær/hinbær
20 g jordbær proteinpulver (eller anden smag) jeg brugte bodylabs. 
en spsk. skyr eller græsk yoghurt 2% fedt (mere vil gøre den tykkere)
en spsk. kokosmel (dem fra supermarkederne) 
tilsæt kokosvand & almindeligt vand eller isterninger
__________________________________
Blend derefter sammen til alt er jævnt!
Wollah!! En super lækker smoothie 
Pynt med hvad du har
jeg brugte frysetørret tranebær & kokoschips som jeg knuste 


Dagens træning bestod af:
en times Ryg & biceps styrke
& afsluttet med cardio. Er SÅ færdig for idag hehe
Godnat min fine ven <3 sov godt når du når så langt :* vi blogges







Ingen kommentarer:

Send en kommentar