torsdag den 14. november 2013

Blandet følelse


Færdig praktik 

i IDA mødecenter
___________________________________________________________
Det var så det- Idag var min sidste dag i praktik. Tiden er godt nok gået stærkt & må indrømme at det er med meget blandet følelse at måtte tage afsked. Utroligt hvilket forhold man kan få til folk på bare 12 dage?? det er forvirrende! Kunne egentlig meget godt lide at værre der! At tage imod, byde velkommen & være det første folk møder på vejen ind, det er lige mig! hehe

Men altså, nu vil der fremover kunne være mere fokus på studierne, træningen & selvfølgelig bloggen igen! Så noget godt har det også først med sig, at det nu er et overstået kapitel. Kommer dog til at savne deres kantine! Aldrig i mit liv har jeg fået så lækker mad  på en arbejdsplads! 
Jeg har også lovet at komme på besøg i en nærmere fremtid. Det er virkelig nogle søde piger som jeg har haft fornøjelsen af at arbejde sammen med! :*

KNOW - i will get some sleep! I'm SO tired! & i nat skal der sovse igennem Juhuuu! 
I får lige nogle billeder af praktikken! smukkere omgivelser kan det knap nok blive vil jeg mene  hehe<3
Nat nat kærer læsere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar