søndag den 17. november 2013

Skinnende Søndag



Sikke en fantastisk smuk dag!!
Virkelig dejligt at vågne op til <3 Jeg stod tidligt op imorges, for at tage til Biking kl. 09.00 Ohh ya en time! Det er dejligt at være tilbage på den front!
Har også allerede meldt mig til de tidlige dage i næste uge Tirsdag & Torsdag. Det bliver dejligt at komme tilbage til min faste rytmen igen. Ellers i denne weekend har jeg haft meget fokus på mine hjerter rundt omkring. I fredags var jeg til en af mine gamle venners svendegilde - alkohol for mit vedkommende skal det lige siges :D Jeg prøver at holde mig helt alkoholfri indtil nytår, da jeg ved hvad det gør ved min kondi. Igår var jeg først ude & spise med en af mine gamle veninder, som jeg ikke har set et stykke tid. Vi har det altid så dejligt når vi ses, vi finder altid på noget & igår tog vi så i skoven i dyrehaven & Spiste fint til frokost Mums! Der er så dejligt i skoven på den her årstid! Jeg er en rigtig efterårs-pige hehe.. jeg synes det er sådan en fantastisk smuk tid <3

Hjortehakkebøf <333




Ingen kommentarer:

Send en kommentar