torsdag den 19. december 2013

Cardio

Godaften smukke du ! :*
Tidligt imorges fik jeg nosset mig sammen til at tage til Biking! Eller sagt på en anden måde, jeg blev nød til at stå op, fordi jeg skulle tisse heheh :D - Ellers er jeg faktisk ikke heeelt så sikker på jeg ville være kommet afsted, da jeg er inde i en liiiiidt sløset periode.
Nok fordi jeg ikke længere har noget jeg faktisk, sådan disideret SKAL hver dag, som job eller skole. Nææ jeg kan faktisk kører det hele som jeg har lyst til.. Ærligt så er det ikke rigtig mig!
Jeg kan godt lide at have noget at skulle hver dag noget socialt.
Noget andet end træning da det er et most, men ikke er så social i centeret igen. Det er bare med propper i ørene & så kører derud af.

Jeg træner altid alene, når vi taler styrkeøvelser, sådan føler jeg det bedst. Da jeg har prøvet at træne med andre før, hvor det oftest går hen & bliver en rigtig vattet træning.
Men det kan også blive et problem i længden, hvis jeg en dag har brug for en spotter, meeeen den tid den sorg, lige pt. kan jeg godt klare mig på egen hånd.

Haha ej det passer ikke helt! Er ikke så slem :p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar