onsdag den 18. december 2013

Mad eksperiment

Protein-spinat-pancakes
Hehe ikke helt dårligt hvis jeg selv skal sige det! Jeg har jo min kostplan at gå efter, så det handler om at kombinerer de ting man har til rådighed :)
Jeg havde dælme lyst til pandekager her forleden, men skulle også have grønsager ind i blandingen.. Hmm hvordan gør man så lige det? 
jeg fik et over lækkert resultat ud af det! <3

Jeg brugte:
-2 bære æggehvider
- 1 helt æg
- 20 g proteinpulver vanilje
- 4 kugler spinat
- 4 spk Husk (havregryn kan også bruges)

Blænd det hele sammen til en jævn pandekagedej & laves derefter som almindelige pandekager. lækkert & hurtigt. Grønsagerne er på ingen måde til at smage i :) vaniljen overtager det hele. Kan anbefale at steget det i kokosolie, det giver en lækker smag. & vær opmærksom på at hvis du blænder spinatkuglerne frosne, så skal der nok tilsættes mere Husk, for at det kan steges.

Som topping:
Kan du vælge at bruge kanel & sukrin.
eller gi den en rigtig pandekage topping med sukker & syltetøj.
Eller som jeg gjorde, skyr med en farvtriosmag protein, bær & kaloriefri karamel sauce :)
_______________________________________________________________________________


^^ Sådan har jeg følt både igår & idag! Oj jeg har haft ondt i stængerne heheh! Normalt kan jeg godt lide følelsen af at vide man har ydet noget, men den her gang, har det næsten været for meget :D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar