tirsdag den 17. december 2013

Tvivle på sig selv

Øv altså, jeg har ikke været den gladenste pige i denne weekend. Fik ett blev ind af døren med et afslag fra skolen! :(( så jeg har været mut, det meste af weekenden. Men der var heldigvis en masse glade mennesker omkring mig der var med til at lette mit humør igen <3 - Hvad så nu? Jeg føler en anelse fortabt, da jeg ikke rigtig har nogen plan B. egentlig dumt af mig. Men jeg må finde ud af hvad der skal ske, jeg er ikke god til bare at sidde derhjemme i alt for lang tid af gangen! 
Træningen har også hjulpet mig igennem denne her dumme følelse af "du er ikke god nok" som kører i mit hoved. Jeg afsluttede min dag igår med bentræning, & en god en af slagsen. Efter sådan en omgang så får jeg glæde i hele kroppen & så kan alt det negative rende & hoppe. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar