mandag den 23. december 2013

Julestress

Jeg begynder at glæde mig til imorgen! Jule aften Yaiii.. Glæder mig til at hygge med familien, som desværre bliver meget lille i år. Men vi skal nok få en dejlig aften alligevel :) mine forældre står for arrangementet i år & så kommer min faster & jeg over.

Idag vågnede jeg med suuuuper engergi! Vældig dejligt (for en gang skyld) har ikke følt ordentlig udhvilet i laaaang tid føler jeg. Så i morges kom jeg hurtigt i træningstøjet & var på vej til gym for, at træne ben & den nums..
 Jeg frygter lidt Januar måned, der er allerede kommet mange flere mennesker til, oppe i centeret. Så man skal vente for at komme til de forskellige maskiner, & af en eller anden grund, så føler de ældre deroppe, at de har førsteret ! "Er du ikke snart færdig med den maskine??" Hallo?? undskyld jeg bliver nød til at holde pause mellem mine gentagelser, for lige at få pusten?? ikke min skyld du kun kommer derop for at være social sammen med ældregruppen og kun bruger 2 min på hver øvelse. Heheh men jaa sådan er det, jeg taler selvfølgelig pænt til dem & forklarer at de nok snart kan komme til :)

Her til aften, har jeg meldt mig til Biking. Hvaaaaa har jeg dog gang i?? Mine ben er helt flade & det er med brandmand Claus som instruktør idag heheheh.. Så jeg ender nok med at hoppe lige i seng efter af udmattelse :D
I må have en dejlig lille jule aften kærer læsere <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar