torsdag den 26. december 2013

7x Biking

Jeg havde en fantastisk jule aften i år med min familie! :) Det har været skønne dage med en masse familylove men det er ikke helt slut endnu, både imorgen & idag er der igen julefrokoster med anden del :)
Idag skal vi have kalkun istedet for and. Jaaaa nu kan jeg igen være med, jeg er helt pjattet med kalkun! Hele min fryser er altid stoppet op med kalkun filler hehe :D - så meget bedre en kylling! adder, har haft så mange dårlige oplevelser med kylling :s Men spiser stadig, hvis det er ordentlig tilberet :)

Hele denne uge har jeg meldt mig på tidlige Biking hold, da jeg føler jeg har brug for ekstra forbrænding disse dage, det kommer desværre til at gå ud over styrkeøvelser! - lidt surt! jeg syntes klart at styrketræning er sjovest! 
Jeg håber du har haft en dejlig jul min fine <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar