lørdag den 28. december 2013

Gym shopping



Godaften min fineste :)
Idag har jeg været en tur i Emporia, det nye center uden for malmö, for at shoppe januar udsalg :)
Jeg tog afsted på egen hånd & det var faktisk rart kun at være mig. De sidste dage har jeg været omringet af mennesker, så en lille smule pusterum var nu dejligt .

Jeg er blevet så dårlig til at shoppe :O Før, kunne jeg finde en bluse jeg kunne bruge, på kun 5 meters mellemrum. Men er enten blevet mere skeptisk eller også så er moden bare ikke mig lige pt. 
Men det passede mig egentlig fint, jeg havde også primært planlagt at jeg skulle finde noget nyt træningstøj. Så jeg var også lige forbi Budo&Fitness  i Malmö  
Jeg fik købt nogle fine ting, ikke meget da træningsudstyr/tøj er så forbandet dyrt! Men det skal jo også kunne holde til en del mere end hverdagstøj :)
Imorgen jeg vil vise dig hvad jeg kom hjem med. Det var nogle rigtig fine ting! & jeg er ihhh så glad for det <3 <3 <3
Jeg skriver til dig imorgen :)
vi blogges

Ingen kommentarer:

Send en kommentar