tirsdag den 24. december 2013

Julepas

Merry Christmas 

Ojj hvor jeg bare glæder mig til at STORÆDE senere i aften! 
Jeg har på ingen måde tænkt mig, at holde mig tilbage idag hehehe.. det kan godt gå hen & blive farligt, jovist!
Mit gym vil kun være åbent til kl. 13:00 disse juledage. Så det var med at komme afsted i god tid :)
Der var overraskende tomt deroppe? & dem der var der, var alle af hankøn. Kan regne ud at alle kvinderne stod hjemme i køkkenet istedet, eller havde taget den tidlige morgen Biking, som var total overbooked idag!! Folk føler allerede skyld over den mad de ikke engang har spist endnu :D hehe.. Pyt med det, jeg nupper en time imorgen tidligt istedet ;) 
Idag stod den på skulder, bryst & triceps. Syntes det går stærkt med at få markeret arme lige pludselig? men har stadig laaangt igen :) Januar måned vil jeg forsøge at have mere fokus på front & back. Da jeg føler svag her.. Ser frem til den dag jeg kan lave min første Pulls up uden støtte!! :)

Må i have en fantastisk dag derude <3 
Måske jeg skriver til dig senere, hvis der bliver tid :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar