søndag den 8. december 2013

Jul på slottet











Jul på slottet
Sauntehus Slotshotel - Xmas julekage bord
_______________________________________
I får lige min dag i billeder hehe, ønsker at dele med jer derude.
Har haft trænings fri idag, samtidig med det, har jeg haft mit ugentlige ønske måltid! hvor jeg selv må betemme hvad jeg vil spise - kun 1 måltid. 
Dagen idag, er gået med at tage en tur til Hornbæk med min veninde, fordi vi skulle deltage i et Julekage bord som vi havde tilmeldt osHimmel henrykt efter denne oplevelse!! Det var så fantastisk smukt & gennemtænkt! Kunne ikke havde været foruden denne oplevelse! Da den lige fik kickstartet mit julehumør for fulde drøn! <3 
Slottet hedder Sauntehus Slotshotel
 Desværre tvivler jeg på, at der er flere ledige pladser tilbage de kommende weekenden, men er ikke sikker? så hvis det er kan i prøve at kontakte dem gennem deres hjemmeside & hører! Kan hel klart anbefale det til alle!
Aftenen idag, skal stå på max afslapning & fødderne oppe. Der har været fuld fart på hele weekenden, så mit hoved trænger til at få slappet af. Føler mig slap  i kroppen efter 2 dages underskud af søvn, så håber på at jeg kan nå at få samlet noget energi sammen til træningen imorgen! 
 føler også allerede sult igen?? hmm min appetit fejler absolut intet!! bliver godt at få noget rigtig mad ned, efter alle de kager & julegodter hehe <3 God 2 advent til jer kære venner <3 Håber i har nydt dagen lige så meget som jeg, Hug. P.s undskyld den ringe billedkvalitet hehe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar