mandag den 9. december 2013

Lidt træning er bedre end ingenting!

Jeg har simpelthen været så ugidelig hele dagen. Det eneste jeg har haft i hovedet har været jul & jeg har haft lyst til at shoppe amok i julepynt, for at komme i den gamle barne julestemning. Blev simpelthen så inspireret af det slots besøg vi var på igår!
Så blev ved & ved med at udskyde træningen. Til sidst var jeg helt bange for jeg aldrig ville komme afsted, men fik taget mig sammen til slut af eftermiddagen! Selvom min motivation var loooooong gone, så har jeg erfaret, at når jeg er i dette ugidelige humør. Så er det oftest at jeg formår at give den en tand ekstra, når jeg først er deroppe! - Desværre blev det ikke sådan idag, har været meget energi forladt siden i fredags, hvor jeg kom sent hjem.. alt for sent hvis jeg følger min normale sengetid! heheh. Men ja det hører med i julen, at være sent ude, for mit vedkommende ihvertfald (;
Min ben træning idag, var simpelthen SÅ svag!, blev nød til at tage nogle kg af, fordi det var ved at gå galt i første sæt.  Da mine ben rystede for så til sidst, at give efter & jeg knækkede sammen med 65 kg på ryggen :s heldigvis var der en stang som tog imod den ekstra vægt! Så jeg slap for knubs! Men altså, det er hvad der kan ske når man er så stædig som jeg! Burde havde lyttet mere til min krop i alle tilfælde. Men jeg fik da gennemført et ellers ok træningspas under omstændighederne. Skal bare have energien tilbage i kroppen igen, men ved ikke hvor længe det kommer til at tage mig, må nok forberede mig på at træningerne bliver ekstra hårde i den næste tid, da julen som sagt byder på en masse julefrokoster & arrangementer, som jeg selvfølgelig gerne vil deltage i. Julen er hjerternes fest & den vil jeg udnytte sammen med alle mine kærer hjerter :*



Ingen kommentarer:

Send en kommentar