lørdag den 7. december 2013

Missing workout

Hehe sådan følte jeg mig efter 2 dages pause fra træning. Har fået ny trænings & kostplan som jeg skal følge, så skal lige ind i rytmen, da det er lidt anderledes sat op end mit gamle. Men det har været fint nok, jeg kom op og lavede min missede øvelser igår & idag, hvor jeg ellers skulle havde holdt pause & uhhh for en træning, jeg havde triceps, bryst & skuldre. Jeg dræber altid mine skuldre hehe.. vil så gerne have en makeret skulder & triceps form. Så den får virkelig alt hvad den kan! Det har været en skønt morgen at vågne op til, det er så smukt udenfor & dejligt at solen faktisk skinner idag! Jeg er i det helt rette julehumør, & hele denne her weekend kommer til at være præget af det. Jeg vil skrive et indlæg om det senere ;) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar