fredag den 6. december 2013

Kalorie free tip


Vidunder mærket!! Jeg har købt dette mærke et par gange nu, & jeg er mere end bare glad for det! WaldenFarms indeholder nemlig 0 kalorier!! jep du læste rigtigt :) De har alle mulige skønne ting på deres hjemmeside, & har ikke fået afprøvet alle sammen "endnu". men mit næste mål er at afprøve deres peanut butter! Jeg har ikke selv prøvet at købe gennem den Amerikanske hjemmeside, da jeg er lidt utålmodig med at få min varer hjem hehe. Jeg har brugt Bodystore  hjemmeside, da det som regel kun tager 3 dage at komme hjem, deres udvalg er dog heller ej lige så stort som den Amerikanske hjemmeside. 
Jeg startede først med at prøve dessertdressingerne & blev helt bidt af dem. Sidste gang bestilte jeg så Thousan island & Creamy Italian. Jeg mener personligt at de lever ret godt op til originalerne i butikkerne :)

Har også fået købt disse nudler som kun indeholder 5 kalorier pr 100 g. Har ikke afprøvet dem endnu, men skal vise jer når jeg tager dem i brug 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar