tirsdag den 3. december 2013

Stilhed på bloggen

Jeg er ked af jeg ikke har fået skrevet de sidste par dage. Men er så småt begyndt at forberede til eksamen, & det hænger mig laaaangt ud af halsen! Jeg kan få helt kronisk stress en hel måned op til en eksamen.. så min tid, har gået rigtig meget med forberedelse. har svært ved at følge mentalt med heheh.. Kaos kvinde i mit hoved lige nu!

Det har dog ikke påvirket min træning, specielt meget, da det er 1 protiet for mig. Så halleluja for at jeg stadig har mit frirum der! er steget en smule i styrke igen, så det er super fedt! & er med til at holde humøret oppe hos mig, i en ellers stresset hverdag! - NU er det jo blevet December & Jaaaaaiiii hvor er det bare skønt! men med det, følger der også en masse ting som skal ordnes, & en hulens masse aftaler alle steder, hehe det kan til tider være svært at følge med <3
Billedet nedefor symboliserer lidt mig for tiden. Hvorfor er jeg SÅ fandens glad for alt hvad der ser nogenlunde spiseligt ud?? Jeg har den vildeste appetit, total ædedolk hehehe & gør alt for at det ikke tager overhånd! Som til tider virkelig er en kamp for mig.. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar