mandag den 13. januar 2014

Tilbage på diet

Nemlig, det er blevet tid for mig at holde 100 % fokus på min kostplan!
Der er sket mange ting de sidste dage. Og jeg har fået åbnet øjnene lidt, jeg skal snart rejse fra Danmark i en stund godt og vel 6 ugers tid. Hvor jeg skal arbejde udenfor Danmarks grænser, det bliver en helt uforglemmelig oplevelse for mig! & jeg glæder mig som aldrig før! <3

Skal nok skrive mere når tiden er ved at være. Men indtil da vil jeg gå helhjertet ind i min kostplan! Der bliver ingen smalle steder! For nu skal der ske ting & sager :)

Min forkølelse tog længere tid for mig at komme over end jeg havde ventet. Men er så godt som rask igen, har dog stadig lidt med halsen. Men de sidste 4 dage har jeg været til træning, & det gjorde godt for mig ! både fysisk & psykisk! - Jeg bliver en meget gladere pige når jeg har været oppe & løfte jern heheh :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar